We leveren maatwerk voor elke klant, maar wij laten u niet spartelen in het diepe. Ook al is het systeem eenmaal ontwikkeld, geleverd en geïnstalleerd, wij laten u pas los als u het helemaal eigen bent. Wij ondersteunen u en leiden u en uw medewerkers op, zodat u het vision systeem leert kennen en u en uw medewerkers het zelf kunnen bedienen. 

Storing?
Direct ondersteuning nodig?
Storing?

Bij een storing reageert altijd iemand van ons team zo snel mogelijk na uw melding.

Bel voor hulp onze supportlijn via:

+31 (0)40 212 74 66.

Vraag over servicecontracten? 

Heeft u een vraag over onze servicecontracten, neem dan contact met ons op. Lees hieronder meer over onze servicecontracten.

+31 (0)40 212 74 66
info@arisbv.nl

Esp 300
5633 AE Eindhoven
The Netherlands

Route via Google Maps

We zorgen ervoor dat uw vision-systeem optimaal blijft functioneren

Om te zorgen dat u ook jaren na aanschaf nog tevreden kunt sorteren met uw Aris Vision Systeem, bieden wij u gedegen service en support aan. Daarom is de aanschaf van een Aris Vision Systeem gekoppeld aan een servicecontract.

Onze service & support is een dienst die ervoor zorgt dat uw vision-systeem te allen tijde optimaal blijft opereren. Daarbij wordt ondersteuning geboden voor reeds bestaande functionaliteit. Wijzigingen of toevoegingen in de functionaliteit zijn indien u wenst mogelijk.

Per systeem wordt de volgende service verleend:

  1. Klantencontact (op locatie of remote) om instellingen en werking van het vision-systeem op peil te houden of te optimaliseren wanneer nodig;
  2. Jaarlijks 2 uur gratis ondersteuning op afstand;
  3. Updates van Aris Vision Software wanneer nodig;
  4. Updates voor het besturingssysteem wanneer nodig;
  5. Regelmatig contact om de werking van de machine af te stemmen op nieuwe wensen (rekening houdend met nieuwe ontwikkelingen en nieuwe technologie die voor uw productieproces interessant kunnen zijn).