We zorgen ervoor dat uw vision-systeem optimaal blijft functioneren
Om te zorgen dat u ook jaren na aanschaf nog tevreden kunt sorteren met uw Aris Vision Systeem, bieden wij u gedegen service en support aan. Daarom is de aanschaf van een Aris Vision Systeem gekoppeld aan een servicecontract.
Onze service & support is een dienst die ervoor zorgt dat uw vision-systeem te allen tijde optimaal blijft opereren. Daarbij wordt ondersteuning geboden voor reeds bestaande functionaliteit. Wijzigingen of toevoegingen in de functionaliteit zijn indien u wenst mogelijk.
Per systeem wordt de volgende service verleend:
- Klantencontact (op locatie of remote) om instellingen en werking van het vision-systeem op peil te houden of te optimaliseren wanneer nodig;
- Jaarlijks 2 uur gratis ondersteuning op afstand;
- Updates van Aris Vision Software wanneer nodig;
- Updates voor het besturingssysteem wanneer nodig;
- Regelmatig contact om de werking van de machine af te stemmen op nieuwe wensen (rekening houdend met nieuwe ontwikkelingen en nieuwe technologie die voor uw productieproces interessant kunnen zijn).